Retourbeleid
Wij hanteren een 30 dagen retourbeleid, wat betekent dat u 30 dagen de tijd heeft na ontvangst van uw artikel om een retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt als een streng met de originele band en in de originele verpakking. U hebt ook het ontvangstbewijs of het bewijs van aankoop nodig.
Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd;
- Uitverkoopartikelen
- Cadeaubonnen
- Downloadbare producten
- Pre-orders
- Club abonnementen
Om een retourzending te starten, kunt u contact met ons opnemen via henny@westyarn.nl. Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe moet sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourzending aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
U kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over retourzendingen via henny@westyarn.nl.
Beschadigingen en problemen
Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en het in orde kunnen maken.
Ruilen
De snelste manier om er zeker van te zijn dat u krijgt wat u wilt, is om het artikel dat u hebt te retourneren, en zodra de retournering is geaccepteerd, een aparte aankoop te doen voor het nieuwe artikel.
Terugbetalingen
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten wij u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betalingsmethode. Denk eraan dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Retourzending:
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw item. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Wij raden u aan te kiezen voor retourzendingen die worden gevolgd. Het risico bij het kiezen van onverzekerde en/of niet traceerbare verzending is voor de klant.